

CRISSTINICA scrie:a! uitam: nu pot sa inteleg cum se poate ca, in conditiile in care, la inceputul piesei spectatorii sunt rugati sa inchida telefoanele mobile, in timpul spectacolului sa mai sune telefoane de doua-trei ori. si nu mi-e foarte clar ce puteau cauta la aceasta piesa copii de 8-10 ani...
CRISSTINICA scrie:plecasem atat de trista la teatru.... in tot anturajul meu n-am gasit pe cineva care sa dea 50 de lei pe un bilet la un spectacol deosebit. ceea ce planuisem a fi o seara intre fete in oras a devenit seara mea in oras intr-un regal de teatru.
mi s-a mai alinat tristetea cand am vazut cata lume venea la spectacol. imbracati frumos, perechi sau in grup, oamenii se adunau la casa de cultura si mi-am amintit ca de fapt eu luasem ultimele bilete. am lasat vorba la plasatoare ca am un bilet in plus si am intrat in sala. si, cu 5 minute inainte sa inceapa spectacolul, directorul casei de cultura a venit la mine. mai gasise la cineva un bilet si m-a dus la intrare, la un cuplu tanar (erau asa frumosi!) care a platit biletele fara sa conteze ca locurile erau disparate :"nu conteaza, doamna, vedem spectacolul, asta e important!"
si ce spectacol! ea, tanara, frumoasa, interesanta, si el, "cam 60 de ani", inca atragator, se intalnesc in bar, "la mexicanul". ea ii zambeste, el o intreaba cum o cheama, incet conversatia se leaga iar el o invita in apartamentul sau. si incepe dansul. conduce el, ea e nesigura si poarta discutia catre sotia si copilul lui. apoi conduce ea, luand initiativa in conversatie si descumpanindu-l cu marturisirea ca e o prostituata care-si alege atent clientii, carora le aplica tarif diferentiat. situatia se schimba de la o scena la alta, odata cu rolurile pe care le joaca juliette, care-l zapaceste complet pe bietul pierre. el planuise initial sa-si alunge singuratatea in bratele juliettei, dovedindu-si in acelasi timp ca e inca barbat si n-a fost invins de varsta. ajunge insa sa adoarma pe canapea, rapus de multele pahare inghitite pe parcusul zglobiei conversatii. juliette ramane langa el, pe fotoliu. si vine dimineata. alta lumina, alte adevaruri ies la iveala, impreuna cu un deznodamant cu totul neasteptat, pe care nu vi-l spun, ca sa duceti sa vedeti spectacolul.
la paris in piesa asta a jucat alain delon. se pare ca piersic e cu mult mai bun in rolul acesta. ce sa va spun de el? exact cum il stiti de la tv, dar mai slab, la fel de spumos, de prezent. ca la 72 de ani sa joci doua ore fara pauza si sa fii in stare sa improvizezi si sa te folosesti de tot ce se intampla in jurul tau (la un moment dat un destept s-a gandit sa faca o poza cu telefonul chiar de la marginea scenei, si nu pot sa-mi dau seama cum aceasta intamplare a fost inglobata in dialog) mi se pare ca tine de genialitate. emilia popescu e de asemeni spectaculoasa, ea intr-un rol joaca de fapt mai multe personaje, toate acele inchipuite personaje pe care juliette i le prezuinta pe rand lui pierre. tot acest dans al personajelor, l-as asemana cu un tango sau un passo doble, te aduce printr-o suma de emotii: curiozitate, haz nebun, induiosare, ras cu lacrimi, iar in final o surpriza emotionanta, care te lasa cu lacrimile in ochi, convins ca ai fost atins de absolut.
CRISSTINICA scrie:mi s-a mai alinat tristetea cand am vazut cata lume venea la spectacol. imbracati frumos, perechi sau in grup, oamenii se adunau la casa de cultura si mi-am amintit ca de fapt eu luasem ultimele bilete. am lasat vorba la plasatoare ca am un bilet in plus si am intrat in sala. si, cu 5 minute inainte sa inceapa spectacolul, directorul casei de cultura a venit la mine. mai gasise la cineva un bilet si m-a dus la intrare, la un cuplu tanar (erau asa frumosi!) care a platit biletele fara sa conteze ca locurile erau disparate :"nu conteaza, doamna, vedem spectacolul, asta e important!"
CRISSTINICA scrie:si ce spectacol! ea, tanara, frumoasa, interesanta, si el, "cam 60 de ani", inca atragator, se intalnesc in bar, "la mexicanul". ea ii zambeste, el o intreaba cum o cheama, incet conversatia se leaga iar el o invita in apartamentul sau. si incepe dansul. conduce el, ea e nesigura si poarta discutia catre sotia si copilul lui. apoi conduce ea, luand initiativa in conversatie si descumpanindu-l cu marturisirea ca e o prostituata care-si alege atent clientii, carora le aplica tarif diferentiat. situatia se schimba de la o scena la alta, odata cu rolurile pe care le joaca juliette, care-l zapaceste complet pe bietul pierre. el planuise initial sa-si alunge singuratatea in bratele juliettei, dovedindu-si in acelasi timp ca e inca barbat si n-a fost invins de varsta. ajunge insa sa adoarma pe canapea, rapus de multele pahare inghitite pe parcusul zglobiei conversatii. juliette ramane langa el, pe fotoliu. si vine dimineata. alta lumina, alte adevaruri ies la iveala, impreuna cu un deznodamant cu totul neasteptat, pe care nu vi-l spun, ca sa duceti sa vedeti spectacolul.
l
CRISSTINICA scrie: mai ales ca, asa cum el ma descopera pe mine, si eu il descopar pe el.
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Ahrefs [Bot], CommonCrawl [Bot] şi 0 vizitatori